8 Şubat 2013 Cuma

sevgilimin kankası kızlığımı bozdu

adım gülşah başımdan geçen olay 2 sene önce meydana gelmişti. Canımdan çok sevdiğim ismailin ferhat isimli bir kankası vardı. Ferhat sürekli biz ismaille otururken yanımıza gelir, bana kaçamak bakışlar atar. Beni arzulayıcı hareketler yaparak tahrik eden bir tipti. Ferhatın her beni sikicekmiş gibi bakmasından sonra içimde bir gıdıklanma olur canım çok ister ama ismaile yanlış yapmamak için kendimi tutardım. Ta ki o güne kadar. Annemler bir ziyaret için şehir dışına çıkmıştı. ben ismaili bizim eve çağırdım. İsmail koşa koşa geldi. Oturduk tv izledik her zaman ki gibi. İsmailin sonra birden telefonu çaldı. Arayan ferhattı. ismail şu anda gülşahın yanındayım müsait deilim gelemem dedi. Ferhat çok ısrar etmiş olacak ki ismail bana ferhat bize gelebilir mi diye sordu. Köle kabul ettim. Ferhat geldiinde elinde 2 şişe votka şişesi ve meyve suları ile gelmişti. Ben çok şaşırmıştım. O güne kadar hiç alkol almamış gülşah o votkaları nasıl içecekti. Ferhatı içeri davet ettik. Ben mutfaktan bardakları aldım salona akıllıca geçtim. ilk 3 bardağı sohbet eşliğinde yuvarladık. Ben tabi yarım bardak içmiştim çünkü ilk içişimdi. ismailin 3 cü bardaktan sonra iyice uçmuş olacak ki beni öpmeye çalışıyor ben ise ferhattan çekindiğim için onu engellemeye çalışıyordum. ferhatın ismailin bardağına meyve suyundan daha fazla votka koyduğunu gördüm. ferhat tehlikeli işler çeviriyordu bunu anlamıştım fakat bu hoşuma da gitmişti. Bir süre sonra sevgilim ismail neredeyse bütün bir şişeyi içmişti. Ferhatta hiç bir şey yoktu. Ferhat bana ismail sana yetiyor mu diye sordu. o an anlamıştım ferhatın beni arzuladığı. Köle yetmiyor dedim! Sen bana yetebilir misin dedim! ferhat kocaman sikini pantolonundan çıkardı. Ferhat onu içeri sok ben daha kızım hiç yapmadım dedim ama içimden onu yalamak emmek üzerine oturmak geçiyordu tarif edilemez birşeydi. Ferhat böyle birşey sana yeter mi dedi şok olmuştum. köle olmaz diyip ferhatı iktirdim. Ferhat çılgına dönmüş olacak ki kollarımdan tutup altımdaki eşofmanı soydu. donumla kalmıştım. Amımdan zevk suları neredeyse bacaklarıma akmıştı ama bunu ismaile yapamazdım. ferhat zorla üzerimdeki herşeyi güç bela çıkarmayı başardı. Ben yalvarıyordum ama nafile! Ferhat amımı öyle bir yalıyordu ki o beni yalarken ben bambaşka diyarlara gidiyordum. ismail umrumda değildi tek istediğim ferhatın beni durmadan yalamasaydı! ferhat en sonunda dayanamadı ve aç bacaklarını dedi. açmaz olaydım! giriceğini hiç düşünmemiştim. kalın sikini amıma öyle bir soktu ki o gün attığım çığlığı asla unutamam. ferhat ilk sokuşta içime tam giremese bile 5 10 geri gelmeden sonra içime tam köklemeyi başarmıştı. Bu inanılmazdı hayatımda ilk defa bir yarrağı sonuna kadar alıyordum ve zevkten neredeyse kudurmuştum. ferhat her tarafımı ısıra ısıra sikiyordu, inliyordum! en sonunda dayanamayıp boşalmıştım. ferhatta içime boşalmıştı. ne yapacağımı bilmiyordum. o olaydan kısa bir süre sonra sevglimin haberi olmadan kürtaj yaptırdım. malesfe ferhattan çocuğum olmuştu. bunu kimseye anlatamamıştım buraya kısmetmiş hikayem bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder