8 Şubat 2013 Cuma

bayıltıp kaçırdılar



slm lar uzun bi aradan sonra tekrar yazıyorum ben gizem yazmadıgım surede başıma gelen olayı anlatıcam akşam waktı işten çıktım ewe gidiodum ( ew arkadaşımw war onla beraber kalıyoruz erkek) yolda giderken parta adamın biri kadını çımlerde beceriyordu etrafta ıssız dı bn durmadan yoluma devam ettım bn willa da oturyorum ve ewımız ısız bi yerde komşular war ama kımse kımseyı gormez ewe gitim arkadaşım gelmemıştı dolapa yıyecek bişe yoktu markete çıktım alşverış yaptım gelırken arabanın biri onumu kestı 2 kışı inip bni belımden kavrayıp arabaya bindirdı biri agzımı kapatıodu oncum kurtuldum e çamtamda ne kadr para warsa aldılar sonra ilaçlı bezı agzıma dayadılar kolumla birinin karnına wurdum kurtuldum avazım çıktıgı kadr imdat diye bagırdım ama giderı bezı tekrar agzıma dayadı ve debelenmeme ragmen kurtulamadım bayıldım ayıldıgımda bi ewde elrım arkadan baglı agzımda bant war dı korku dolu gozlerle etrafa baktım bi masa nın uzerınde ip kırbaç kelepçe daha bi çok wardı ve sadece ustumde iç çamaşırlarım wardı sonra biri içerı girdi ve merhaba tatlım ii uyudunmu dedi sonra 2 kışı daha geldı ve bni ayaga kaldırıp elerımı tavana bagladılar sonra yukarı çekıp asılı kaldım ayaklarım yere degmıyordu sonra biri gelıp kılodumu indrdi ve yalamaya başladı giderlerı odadan çıktı bi sure yaladıktn sonra bni indirıp ayaklarımdan asılı bagladı ve memelerımı sıkıp sıkını agzıma soktu sakso çektırdı daha sonra indirıp elımı aygımı gozumu bagladı ve wurmaya başladı sonra giderlerı geldı ve onlarda wurdu ben yere duştum ve biri bni kucagına aldı çırıl çıplak admın ustundeydım agzımı açıp eweıne gidecez dedi onla yanın da bi kadın bni arabaya bindirdı ve ewe geldık ben çırıl çıplaktım kadın bni surukluyerek salona goturdu ewde arkadaşım dedim adam meral adam senndır dedi kadın elıne ilacı alıp yukarı giti her yerı bılıolardı furkanın odasına giti ve adamı çagırdı furkanı surukluyerek getirdı bayılmıştı onu yanıma baladılar çok garıp fantazılerı war kadın bi sikmek isteddıgını soleyınce korktum hiç kadınla şikişmemıştım lez olmak istemıyordum adam tmm dedi bni surukluyerk gider odaya goturdu ve bni çozdu elırmı yataga bglamak istedı boguşurken bi an dudak dudaga geldık ve deli gbi opuştuk bi sure sonra kaşısında sprıtız yapmamı istedı yaptım çok azmıştı bnm ustume atladı ve memelerımı yaladı sonra parmagını amıma soktu bi sure sonra elrımı alıp yataga bagladı ayaklarımıda diger uca bacaklarım açıktı ve amımım tamamem gozukuodu bacaklarımın arasına oturdu ve ustume yatıp opuştuk bisure opuştukten sonra adam içeri çıplak dalsı kzı ustumden atıp sıkını gotume soktu bagırıyordum inliyordum sonra çıkarıp amıma soktu ve içime boşaldı sonra kızın saçını tutup amımı yalattı ve kız pamuga ilaç doktu lutfen yapmayın bayılmak istemıyorum die yalvardım ama zorla bni bayıltıp gitmışler uyandıgımda salonun ortasında furkan la karşı karşıya sandalyelere baglıydık bn çıplaktım ve debelenıoduk furkan 3 saat sonra ipten kurtuldu bni çozecek sanarken bide bni o sıktı sonra elrım arkadan baglı ayaklarımda bni kucagına alıp banyoya goturdu ve kuvete oturtup su doldurdu bni batrıp çıkarmaya başladı ve sonra oda kuvete girdı ve suyun içinde delı gbı opuştuk ve sıkıştık ve hamıle kaldım furkandan çoçugu gidip aldıracaz daha devamı gelecek…. gizem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder