8 Şubat 2013 Cuma

baldızım ve sexi kızı

Hikayeme başlamadan önce baldızımla yaşamış olduğum hikayem halen yayınlanmadı eğer buda yayınlanmayacaksa paylaşmama gerek yok diye düşünüyorum geçen hikayemde baldızımla yaptıklarımı anlatmıştım ve sonaki yaptıklarımızda baldızın kızınıda dahil ediyorduk. neyse hikayeme geçeyim ben izmirden ahmet baldızım gül kızının ise hasretti.birgün baldızlara gittim fakat kızıda evdeydi çok yorgun olduğu için yatmak istemiş fakat evlerinin yanındada inşaat olduğu için uyuyamıyormuş oda evdeki uyku apından içmiş uyumak için fakat tamamen sızmış top atsan duymaz artık neyse tabi ben baldıza sarkıyorum ama yinede çekinerek hareket ediyordum baldız kızının uyumak için böyle yaptığını anlatınca ben biraz rahatladım ve kızının odasına doğru gittim fakat geceliğini giyipte yattığı için geceliği yatarken kalçalarına kadar sıyılmıştı içamaşırınında bir tarafı içine doğru girmişti ben kudurdum ve yavaşçana yanaşıp kalçasına öpücük kondurdum daha sonra baldıza seslendim ve gel hadi burada yapalım neden dedi bende burada istiyorum falan dedim nasıl olsa uyanmaz deme dedim oda evet dedi ve kızına doğru baktı eteğini örteyim dedi ve örttü bende on paralık ses çıkarmadım daha sonra biz baldızla sevişmeye başladık ben onu soydum o beni soydu 69 pozisyonuna geçtik artık kudurmuştuk( ) ikimizde ve ben baldızı dizlerinin üzerinde domalttım kıznın yatağının dibindeydik ben baldızın amına yeleştirdim fakat benim ufaklık kalın olduğu için he alışında zorlanıyordu ben kendimi kaptırmışım seks önümde balızı sikiyorum yanımda baldızın kızının kalçalarını elliyorum ve kilotunu yana doğru sıyırttıryorum bu esnada baldızda geldi bende geldim ve baldızın ağzına veeceğim sırada bana doğru döndü ve kızının ohalde olduğunu gördü ne yapıyorsun bu yüzdenmi burada yapalım dedin dedi evet niye olmasın onumu sikiyorum sanki dedim ve değişiklik lsun diye istedim dedim sadece elliyorum dedim fakat değişik değişik fantezilerimiz olsun diye dedim ama dikkatli ol başka birşey yapma dedi tamam dedim ve ben domaltıp aynı pozisyonda baldıza bu sefer götten kaymaya başladım daha önceki sikişmemizde zorlada olsa birkaç sfer baldızı götten sikmiştim ve o yüzden göt alışmıştı fakat nekadar alışırsa alışsın yarrak kalın olduğu için zorlanıyordu ve kremi aldım bolcana kremledim götünede sürdüm yavaş yavaş yerleştirdim bağımasın diye ağzını kapattım ama yine azda olsa sesi yükseldi ben götten sikerken elimle krem sürdüğüm için elim kremin yağından olsa gerek kaygandı bende baldızın kızının kalçalarını ellemeye başladım ve hasretin götü meydandaydı parmağımla amını yokladım ama bakire diye parmaklamadım( ) bende götdeliği ile uğraşıyordum anasını götten sikerken kızınında götünü elliyorum ve parmağımla hasretin götüne azcık girdim dayanamayıp daha fazla sokarım diye parmağımı çektim baldızı öne doğru kayması için söyledim yarrak içindeyken biraz öne doğru gitti ben tamam böyle kal dedim ve ben baldızı sikerken biryandanda hasretin göt deliğini amını yalamaya başladım daha amındaki kıllarıda yeni kesmiş olmalıki kaskabaktı ve yaladıkça yalayısı geliyordu insanın dilimi bi amına hafiften sokuyorum bi göt deliğine fakat ben ne yapıyorum diye baldız kafayı bana çevirmiş beni seyrediyordu ne yapıyosun sen dedi bende sen sesini çıkarma kızını sikmiyorum sadece seni sikerken onunda amını götünü yalıyorum dedim ben devam ettim busırada baldız boşalmış bende boşldım baldız bir sigara yaktı ben hala am göt yalamaya devam ediyorum am göt yalamaktan foşur foşur oldu tabiiki ara verdim ve baldızı başka pozsyonarda siktim ve atık doyduk ve baldız banyoya gitti bende osırada hasrete bakarken yarrağım şahlandı baldız banyoda olduğu için hasretin kalçasını yatağın kenarına doğru çektim ve yarrağımı hasretin amına dayadım ama sadecekafasını az birşey soktup ve hemen çıkarıp götüne dayadım orayada aynı şekilde kafasını hafiften soktum ama kıyamadım yamadım ve ben yine amını götünü yalarken baldız banyodan çıktı haydi banyoya girmiyormusun bırak artık dedi tamam deyip kalktım ama hasret beni kudurtmuştu bende baldızın üzerindeki havluyu sıyırdığım gibi bir postada ayakta siktim ve baldız durya daha yeni banyo yaptım desede ben dinlemedim amını götünü aynı anda siktim daha sonra baldıza dedim aramıza hasret gibi değişik fantaziler katalım dedim birazcık baştan kızar gibi oldu ama tamam bakarız dedi ve hasret ne zaman yorgunum deyip yatacağım dediyse meyve suyunun içinde uyku ilacını veriyordu.( )Ve oda mışıl mışıl uyuken bizim fantazilerimizi süslüyordu yaşadığım fantazileri daha sonraki hikayelerimdede devam edeceğim hasrette böyle uyuduğu zamanlar uyandığında annesine ben uyurken acayip oluyorum ama ne olduğunu anlamıyorum deyip odasına gidip kilodunu değiştiriyormuş okadar ıslanıyorki ne yapsın birdefasındada paramağımı göt deliğinin içine soktum ama yarısın bir irkildi fakat kalçasını bana doğru yaydı bu hikayemeide bir dahakinde anlatırım fakat geçen hikayemi ve bu hikayemi yayınlarlarsa( )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder